Volg je bestelling
Volg je pakketje en meer op mijnvraag.nl
Ben je benieuwd waar je bestelling blijft? Of heb je een vraag over je pakketje? Geen zorgen, we helpen je graag! Op mijnvraag.nl vind je alles wat je nodig hebt om je zending in de gaten te houden en eventuele problemen op te lossen.
Wat kun je allemaal doen op mijnvraag.nl?
- Je bestelling volgen: Blijf op de hoogte van waar je pakketje zich bevindt. Zo weet je precies wanneer je het kunt verwachten.
- Melding maken bij niet-ontvangst: Is je pakketje niet aangekomen terwijl dat wel zou moeten? Laat het ons weten en we gaan ermee aan de slag.
- Vragen stellen over je zending: Staat de track & trace stil en weet je niet wat er aan de hand is? Stel je vraag en we zoeken het voor je uit.
- Schade melden: Is je pakketje beschadigd aangekomen? Meld het bij ons, zodat we het kunnen oplossen.
- Andere vragen stellen: Heb je nog andere vragen over je bestelling of onze dienstverlening? We staan voor je klaar!
Het fijne van mijnvraag.nl is dat je al deze zaken op één plek kunt regelen. Geen gedoe met verschillende formulieren of lange zoektochten naar de juiste informatie. Alles wat je nodig hebt, vind je overzichtelijk bij elkaar.
Veel gestelde vragen over de aflevering van je bestelling
Wanneer je geen vooruitgang ziet in de meldingen in je track & trace, bijvoorbeeld omdat al een paar dagen de melding blijft dat de vervoerder onderweg is, neem dan even contact met ons op. Wij gaan er dan achteraan om na te gaan wat er aan de hand is. We spreken dan ook met je af wat je van ons kunt verwachten wanneer er daarna nog steeds geen vooruitgang is.
Het is altijd heel vervelend als de vervoerder zegt dat de zending is afgeleverd, maar je weet zeker dat je het niet hebt gehad. Geen nood, we lossen het samen op.
Allereerst gaan we je vragen of je bij de buren hebt gevraagd of het pakketje misschien bij hen is geleverd. In heel veel gevallen komt het dan toch nog terecht.
Als dat niet zo is en de zending is volgend het systeem op dezelfde werkdag afgeleverd, vragen we je ook om toch nog even een dag te wachten. Soms loopt het online systeem voor op de daadwerkelijke aflevering. Dat hoort niet zo te zijn, maar gebeurt in de praktijk toch regelmatig.
Is het na 24 uur nog niet binnen, dan gaan we er achteraan. We informeren bij de vervoerder waar het pakketje dan wel is afgeleverd, wat met GPS-data en de scan meestal na te gaan is.
Mocht dit het probleem nog steeds niet snel oplossen, dan spreken we in overleg af hoe we je het beste verder kunnen helpen.
Wanneer je bij het uitpakken van je bestelling merkt dat we onverhoopt iets anders naar je toe hebben gestuurd dan je hebt besteld, neem dan even contact met ons op. We gaan dit dan natuurlijk rechtzetten!
Heb je niet het goede aantal bestelde artikelen ontvangen, neem dan even contact met ons op. We lossen dit dan natuurlijk zo snel mogelijk voor je op.
Wanneer je iets van je bestelling terug wilt sturen, vul dan ons retourformulier in. Op de pagina met het formulier lees je alle bijzonderheden die hier mee te maken heeft.