Volg je bestelling

Volg op deze pagina de levering van je bestelling. Door het hieronder invullen van je bestelnummer en e-mailadres, of je tracknummer zoals je die per e-mail van DHL hebt gekregen, kun je gemakkelijk de status van de aflevering volgen.

Het systeem de status van de aflevering bij de vervoerder op.

Lees onder aan de pagina wat je kunt doen als je bestelling op afgeleverd staat, maar je hebt niet ontvangen.

Veel gestelde vragen over de aflevering van je bestelling

1De zending is al heel lang onderweg. Wat kan ik doen?

Wanneer je geen vooruitgang ziet in de meldingen in je track & trace, bijvoorbeeld omdat al een paar dagen de melding blijft dat de vervoerder onderweg is, neem dan even contact met ons op. Wij gaan er dan achteraan om na te gaan wat er aan de hand is. We spreken dan ook met je af wat je van ons kunt verwachten wanneer er daarna nog steeds geen vooruitgang is.

2De status is dat de zending is afgeleverd maar ik heb niets ontvangen!

Het is altijd heel vervelend als de vervoerder zegt dat de zending is afgeleverd, maar je weet zeker dat je het niet hebt gehad. Geen nood, we lossen het samen op.

Allereerst gaan we je vragen of je bij de buren hebt gevraagd of het pakketje misschien bij hen is geleverd. In heel veel gevallen komt het dan toch nog terecht.

Als dat niet zo is en de zending is volgend het systeem op dezelfde werkdag afgeleverd, vragen we je ook om toch nog even een dag te wachten. Soms loopt het online systeem voor op de daadwerkelijke aflevering. Dat hoort niet zo te zijn, maar gebeurt in de praktijk toch regelmatig.

Is het na 24 uur nog niet binnen, dan gaan we er achteraan. We informeren bij de vervoerder waar het pakketje dan wel is afgeleverd, wat met GPS-data en de scan meestal na te gaan is. 

Mocht dit het probleem nog steeds niet snel oplossen, dan spreken we in overleg af hoe we je het beste verder kunnen helpen.

3Ik heb niet het juiste product ontvangen. Wat nu?

Wanneer je bij het uitpakken van je bestelling merkt dat we onverhoopt iets anders naar je toe hebben gestuurd dan je hebt besteld, neem dan even contact met ons op. We gaan dit dan natuurlijk rechtzetten!

4Ik heb verkeerde aantallen ontvangen. Wat nu?

Heb je niet het goede aantal bestelde artikelen ontvangen, neem dan even contact met ons op. We lossen dit dan natuurlijk zo snel mogelijk voor je op.

5Ik wil iets retour sturen. Hoe kan ik dit doen?

Wanneer je iets van je bestelling terug wilt sturen, vul dan ons retourformulier in. Op de pagina met het formulier lees je alle bijzonderheden die hier mee te maken heeft.