MagneetjesWinkel.nl

Verzendkosten & verzending

Tarieven en praktische informatie

Bestelling worden op werkdagen dagelijks ingepakt en verzonden. In het weekend zijn wij gesloten en verzenden wij geen bestellingen. Wanneer je bestelling op voorraad is wordt je bestelling dus meestal binnen 2 dagen bij de pakketbezorger aangeleverd. Afhankelijk van de drukte bij de pakketdienst kun je jouw pakketje dus binnen enkele dagen thuis verwachten. Uitzonderingen daarop zijn grote vraag naar een bepaald artikel, grotere drukte bij de pakketdiensten (zoals rond de feestdagen) of wanneer magneten bij één van onze leveranciers zijn besteld. Wil je weten wanneer je bestelling bij jou binnen kan zijn, neem dan even contact met ons op. Dan kunnen we met je mee kijken en een goede inschatting maken.

Verzendtarieven Nederland

Wij hanteren voor bestellingen binnen Nederland de volgende tarieven:

Via briefpost: € 2,40 (zonder track & trace, bij kleinere bestellingen tot 50 gram)
Met brievenbusdoosje: € 4,50 (vrijwel alle magneten, mits niet te zwaar of te hoge magnetische kracht)
Via pakketdienst: € 4,50 (DHL of PostNL bezorgd aan huis. Bij geen gehoord wordt je pakketje bij een servicepunt afgeleverd)
Via pakketdienst voor bestellingen van magneten met hogere magnetische waardes: € 6,50

We rekenen geen verzendkosten  bij bestellingen boven de 75 euro.

Je kunt helaas je pakket bij ons niet standaard bij een servicepunt af laten leveren. Omdat wij 85% van onze zendingen via brievenbusdoosjes leveren is dit moeilijk foutloos te regelen. 

Verzendtarieven buitenland

Verzendtarieven naar België en Duitsland zijn altijd € 7,90.

Bezorginstructies

Het heeft helaas geen zin om extra bezorginformatie aan ons door te geven, zoals instructies aan de bezorger over het afleveren op een bepaalde plaats bij het huis. Deze informatie kunnen wij niet aan de bezorgers kwijt en zullen dus door de bezorgdiensten niet worden verwerkt.

Track & trace

Je ontvangt bij verzending via een brievenbusdoosje of pakketje een Track & Trace van DHL of PostNL. Heb je deze niet ontvangen (kijk aub eerst even in de spambox) dan kun je altijd deze code even per mail bij ons opvragen.

Problemen bij bezorging?

Heb je geen bestelling ontvangen of zie je in de track & trace dat deze op een bepaalde plek in het sorteerproces gedurende meerdere dagen blijft hangen? Neem dan ook even contact met ons op. We helpen je dan graag verder.