Gevel van magneten winkel in Ede

Meest gestelde vragen (Faq)

Veel gestelde vragen over het verloop van je bestelling

1Wanneer verzenden jullie mijn bestelling

Wij verwerken iedere werkdag de bestellingen die bij ons binnenkomen. Bestel je voor 18:00 uur, dan doen we ons uiterste best je bestellingen dezelfde dag aan de koerier mee te geven.

2Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?

In de meeste gevallen is de levertijd één werkdag. Dat betekent dat wanneer je bestelling bij ons de deur uit is gegaan, je het de volgende dag in huis zou kunnen hebben. Dit is echter geen belofte die wij doen. We zijn hierin namelijk geheel afhankelijk van de bezorgdienst. In de Track & Trace e-mail die je ontvangt kun je de levertijd wel in de gaten houden, om te kijken wanneer de bezorgdienst de aflevering verwacht te doen.

3Krijg ik altijd een Track & Trace?

Je ontvangt in principe altijd een Track en Trace-code. Er zijn een paar uitzonderingen: wanneer je bestelling onder de 10 euro is geweest of de magneetjes zijn heel klein en passen in een kleine envelop, dan ontvang je soms geen Track en Trace. In die gevallen proberen we de verzendkosten die betaalt namelijk zo laag mogelijk te houden.

4Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Neem dan gewoon even contact met ons op. We gaan dan kijken of we je bestelling kunnen traceren. Wees niet ongerust, we lossen het altijd voor je op.

5Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat nu?

Het kan natuurlijk gebeuren dat we een fout maken. We zijn nou eenmaal ook maar mensen. Neem als je iets hebt ontvangen dat je niet besteld hebt, gewoon even contact met ons op. We lossen het graag met je op!

Veel gestelde vragen over retourneren

1Tot wanneer kan ik een artikel retourneren?

Bij MagneetjesWinkel zijn we heel zeker van onze zaak. We weten zeker dat je blij bent met je bestelling. Daarom geven we een heel ruime termijn waarbinnen je jouw bestelling weer aan ons terug mag sturen. De zichttermijn is daarom 90 dagen. Dit doen we omdat we eigenlijk ook gewoon maar heel weinig retouren krijgen. 

2Hoe kan ik een retour aanmelden?

Wil je onverhoopt toch je bestelling retourneren? We doen er nooit moeilijk over. Je kunt je bestelling heel gemakkelijk hier aanmelden om te retourneren. Nadat we het formulier hebben ontvangen gaan we voor je aan de slag en ontvang je een persoonlijk e-mail met instructies.

3Betaal ik verzendkosten voor mijn retour?

Nee. De kosten voor het terugzenden van (een deel) van je bestelling nemen wij voor onze rekening.

4Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je retour is ontvangen en is gecontroleerd, dan betalen we je als alles in orde is gebleken binnen twee werkdagen je aankoopbedrag aan je terug.

5Krijg ik ook de verzendkosten vergoed?

Stuur je de hele bestelling terug, dan ontvang je ook de betaalde verzendkosten van ons terug. Wanneer je een deel van de bestelling houdt, dan krijg je alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen op je bankrekening terug.