Meest gestelde vragen (Faq)
Veel gestelde vragen over het verloop van je bestelling
Wij verwerken iedere werkdag de bestellingen die bij ons binnenkomen. Bestel je voor 18:00 uur, dan doen we ons uiterste best je bestellingen dezelfde dag aan de koerier mee te geven.
In de meeste gevallen is de levertijd één werkdag. Dat betekent dat wanneer je bestelling bij ons de deur uit is gegaan, je het de volgende dag in huis zou kunnen hebben. Dit is echter geen belofte die wij doen. We zijn hierin namelijk geheel afhankelijk van de bezorgdienst. In de Track & Trace e-mail die je ontvangt kun je de levertijd wel in de gaten houden, om te kijken wanneer de bezorgdienst de aflevering verwacht te doen.
Je ontvangt in principe altijd een Track en Trace-code. Er zijn een paar uitzonderingen: wanneer je bestelling onder de 10 euro is geweest of de magneetjes zijn heel klein en passen in een kleine envelop, dan ontvang je soms geen Track en Trace. In die gevallen proberen we de verzendkosten die betaalt namelijk zo laag mogelijk te houden.
Neem dan gewoon even contact met ons op. We gaan dan kijken of we je bestelling kunnen traceren. Wees niet ongerust, we lossen het altijd voor je op.
Het kan natuurlijk gebeuren dat we een fout maken. We zijn nou eenmaal ook maar mensen. Neem als je iets hebt ontvangen dat je niet besteld hebt, gewoon even contact met ons op. We lossen het graag met je op!
Veel gestelde vragen over retourneren
Bij MagneetjesWinkel zijn we heel zeker van onze zaak. We weten zeker dat je blij bent met je bestelling. Daarom geven we een heel ruime termijn waarbinnen je jouw bestelling weer aan ons terug mag sturen. De zichttermijn is daarom 90 dagen. Dit doen we omdat we eigenlijk ook gewoon maar heel weinig retouren krijgen.
Wil je onverhoopt toch je bestelling retourneren? We doen er nooit moeilijk over. Je kunt je bestelling heel gemakkelijk hier aanmelden om te retourneren. Nadat we het formulier hebben ontvangen gaan we voor je aan de slag en ontvang je een persoonlijk e-mail met instructies.
Nee. De kosten voor het terugzenden van (een deel) van je bestelling nemen wij voor onze rekening.
Als je retour is ontvangen en is gecontroleerd, dan betalen we je als alles in orde is gebleken binnen twee werkdagen je aankoopbedrag aan je terug.
Stuur je de hele bestelling terug, dan ontvang je ook de betaalde verzendkosten van ons terug. Wanneer je een deel van de bestelling houdt, dan krijg je alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen op je bankrekening terug.